неділю, 7 квітня 2019 р.

КОЛЬОРОЗНАВСТВО ЦЕ ПРОСТО !

КОЛЬОРОЗНАВСТВО ЦЕ ПРОСТО !
Кольорознавство - це тема, яка викликає найбільше запитань на усіх наших курсах, що і яким кольором малювати, як розібратися у відтінках, і що таке наприклад – нюанс, і як правильно змішувати кольори і т.д.
 Отож, ми підготували для тебе самі ключові поняття, які допоможуть не загубитися в розмаїтті кольорів, правильно їх організувати в роботі і отримати задоволення від творчості !!!Крім того, ти можеш одразу читаючи нашу теоретичну частину – виконувати практичні вправи на закріплення матеріалу !!! Ну що вперед  !!


1)      Отож, основа основ це розуміння того, що усі, кольори (за винятком  основних: червоного, жовтого, синього та чорного і білого) утворюються шляхом змішування.

Наприклад, у ми маємо бузковий колір. Сам по собі він не несе особливого колірного навантаження. Але, якщо, розмістити його поруч з додатковим кольором (жовтим) то він заграє новими барвами. Змішуючи ці два кольори завжди отримаємо сірий колір. Тому, кольори які є в колірному крузі, розміщувати поруч можна, але змішувати – ні !

Розбираємо основні характеристики кольору:
1)      Назва кольору – колірний тон.

2)      Світлота кольору – втрата насиченості, наближення до білого.
3)      Насиченість кольору – колір у чистому вигляді без домішок, висвітлення та затемнення.
4)      Тепло-холодність – наближення кольору до синього (який вважається найхолоднішим) або червоного (що є найтеплішим).
Так, наприклад, серед синіх кольорів, які усі належать до сімейства холодних кольорів, слід розрізняти більш теплі, такі як наприклад, ультрамарин синій, та найхолодніші – кобальт синій. Жовті кольори – це кольори теплого спектру, але жовтий лимонний холодніший за кадмій жовтий. Щоб, добре розумітися в тепло-холодності, поглянь на колірний спектр, наприклад чим ближче колір до кобальту синього тим він холодніший, чим дальше від нього тим тепліший!!!!
5)      Усі кольори та відтінки, які ти використовуєш у власній роботі, повинні бути підпорядковані одному, основному кольору, а уся колірна гама розбудована навколо нього. В кожному  мазку, мають бути присутні три кольори: локальний чистий (колір предмета), колір загального колориту (в якому колориті твій натюрморт) і колір світла (він може бути як теплий  так і холодний).

А тепер про НАЙЦІКАВІШЕ !!

- Найтемніша півтінь на світлі – світліша самого світлої півтіні в тіні !!
- Найменш насичена півтінь на світлі – яскравіша самої насиченої півтіні в тіні.
- Сама тепла півтінь на холодному світлі, холодніша самої найхолоднішої півтіні в тіні. Все складно і заплутано?? Це так здається з першого разу, коли ти лише збираєшся малювати. Ми, розповідаємо тобі про базові закони, які тобі потрібно лише вивчити, прийняти і використати на практиці: «НЕ БАЧУ, А ЗНАЮ ! І РОБЛЮ ТАК, ЯК ЗНАЮ !!!

Робота з кольором

Світлий колір віддаляючись темнішає. Темний наближаючись – світлішає.
За насиченням колір віддаляючись гасне, слабшає. Те, що ближче має бути найбільш насиченим.
За тепло-холодністю теплі кольори віддаляючись холоднішатимуть, а холодні – теплішатимуть.
Кольорові гармонії:
  • Двоколірна.
  • Розділена.
  • Гармонія з одним акцентом.
  • Аналогова гармонія.
  • Прямокутна гармонія.
  • Чотириколірна гармонія.
  • Потрійна гармонія (тріада).
  • Шестиколірна гармонія.

Корисні вправи !
  1. Колірний круг Іттена.
  2. Колірні розтяжки від насичено до нульової насиченості кольору. Виконати такі розтяжки за можливості усіх кольорів, які є в палітрі!!
  3. Розтяжки двох кольорів від теплого до холодного (від червоного до синього).
  4.  Розтяжки трьох і більше кольорів.
  5. Одноколірна заливка !!

Спробувала сама, але результат не тішить око, заходь на наш канал в you tube !! Переглядай наші відео-уроки, залишай коментарі та відгуки !!

Далі буде….


пʼятницю, 1 березня 2019 р.

Сфера застосування фешн-ілюстрації.






  • Прообразами перших fashion-ілюстрацій можна вважати гравюри та офорти XVI століття, на яких зображені дами і кавалери, модники і модниці!  А ось сама fashion-ілюстрація з'являється в XIX ст. XIX - перша пол. XX ст. - вважається періодом розквіту модної ілюстрації. Активно підтримує fashion-ілюстраторів французький модельєр Поль Пуаре, працює з fashion-ілюстрацією і Коко Шанель. На початку ХХ ст. фоном для модної ілюстрації служили численні рослинні орнаменти, які в народі називали «шпинатом». Потім фон або зникає зовсім, або стає більш різноманітним.
  •  У першій пол. ХХ ст. до стилістики fashion-ілюстрації долучаються й відомі художники. Так в Vogue з'являються модні малюнки роботи Сальвадора Далі. А російському художнику Ерте в 1914 р. пропонують співпрацю відразу два модних журнали: Vogue і Harper's Bazaar. Кажуть, що Ерте вчинив цілком банально - щоб не мучитися проблемою вибору, він просто кинув монетку: «орел або решка». І доля у вигляді монетки вказала на Harper's Bazaar.
  • Fashion-ілюстрація процвітає, прикрашаючи обкладинки і сторінки модних журналів, аж до 30-их років ХХ ст. Саме в цей час її і починає витісняти фотографія.
  • Але новим подихом, невеликим відродженням, для fashion-ілюстрації стає творчість французького fashion-ілюстратора Рене Грюо. Грюо довгий час працює з Будинком Діор, для якого він оформляв каталоги, упаковки (духів) і навіть оголошення та запрошення. Рене Грюо працював з Діор і в 40-ті, і в 50-ті, і в 60-ті, і в 70-ті рр. Тому, можна сказати, що він значною мірою і вплинув на імідж Будинку Діор. Рене Грюо  у 60-ті рр. також співпрацював з Валентино. Його ілюстрації з'являлися в журналах Vogue і L'Officiel. Фактично в сер. ХХ ст. ілюстрації Грюо на деякий час панували над фотографією, але це був лише приємний короткочасний момент. Інтерес до fashion-ілюстрації на тривалий час занепав і прокинувся лише на поч. ХХI ст.
  •  На сьогодні фешн-ілюстратор - повноцінна професія. Талановитих художників з оригінальною подачею малюнка шукають рекламні агентства, будинки моди, бутіки і глянцеві журнали.
  • Робота фешн-ілюстратора полягає у створені  скетчів, начерків, малюнків, лукбуків, реклами, обкладинок в стилі fashion. Важливою рисою має бути помітність, яскравість, з акцентом на смислові деталі образу !

    Отже, що малюють фешн-ілюстратори?
  • • моделей в повний зріст;
  • • великі плани, особи;
  • • косметику і парфуми;
  • • аксесуари;
  • • сюжетні замальовки;
  • • візерунки, орнаменти, принти.
  • Одні художники роблять швидкісні замальовки на модних показах, інші готують ілюстрації для книг, журналів і онлайн-ресурсів.
  • Часто художники працюють разом з рекламними агентствами і оформляють сезонні кампанії брендів: постери, білборди, вітрини, стіни в магазинах. H&M використовує роботи фешн-ілюстраторів Алексіс Макензі і Лаури Лайне для принтів на футболках.
  • Окремий напрямок професії фешн-ілюстратора фэшн-паттерни. Це відмалювання принтів та орнаментів, які будуть використовуватися в нових лініях одягу.  
  • Як малювати ?
  • Справжній модний художник об'єднує в собі традиції і прогрес. Він повинен розбиратися в анатомії, історії стилю, одягу і малюнка, володіти сучасними інструментами і знати тенденції ринку.
  • У моди свої вимоги до пропорцій тіла - довгі ноги, тонка талія, незграбні пози !
  • Традиційно,  ілюстратори малюють на папері - для кожного матеріалу він буде різним. Найпоширеніші інструменти художників - туш, акрил, акварель, дизайнерські маркери. Вони дозволяють передати динаміку і яскравість картинки.
  • Якщо автор вважає за краще створювати або обробляти малюнки в електронному вигляді, то йому необхідно розбиратися в графічних редакторах, як мінімум в Adobe Photoshop і Adobe Illustrator.
  • Найчастіше ілюстратори комбінують обидва способи роботи - спочатку малюють ескіз вручну, а потім обробляють його в програмі.
  • Як стати фешн-ілюстратором ?
  • Візьміть аркуш паперу, олівець або маркер і спробуйте скопіювати малюнок, який вам подобається. Вийшло ідеально? Відмінно. Хочете краще? Тоді потрібно вчитися !
  •  
    Хайден Вільямс - один із найкрутіших фешн-ілюстраторів світу ! Його ілюстрації захоплюють та надихають !

       




       




середу, 27 лютого 2019 р.

Як погода впливає на передачу освітлення в пейзажах ?

  • Складні завдання вирішувати просто, коли знаєш що робити !
  • Отож, ти уже мабуть знаєш, що малювання з натури це не акварельну заливку робити і тому, потребує спеціальної теоретичної підготовки та певних практичних навиків. Але не усі народилися одразу багатими та знаменитими !))) Тому, читаємо далі !
  • Найважливішим пунктом пропуску у світ пейзажистів є передача освітлення при різних погодних умовах, часу доби, пори року )!
  •  – це результат взаємодії сили джерела світла 
  • Наприклад, в сіру, похмуру погоду колір трави, виглядає щільним,темним і мало насиченим, тоді як в сонячний день – яскравим і насиченим.
  • Із настанням сутінків, усі предмети темніють, послаблюється насиченість червоних, оранжевих та жовтих кольорів, в той час, як голубі і зелені, навпаки, звучать значно  інтенсивніше.
  • Етюди написані в різну пору дня і при різній погоді, мають відрізнятися один від одного по загальній  тональності і колориті. 
  • При виконанні етюду в сонячний день використовуємо світлий і яскравий діапазон палітри в повну силу. Ввечері або в похмурий день, колірні відношення, навпаки, будуємо на основі щільних і мало насичених фарб.
  • Ранкове сонце надає усім об’єктам пейзажу жовто-рожевий відтінок, денне сонце – золотистий, вечірнє – жовтогарячий та червоний.
  • При місячному світлі –усі предмети набувають синьо-зелених відтінків.
  • Штучне електричне освітлення – надає предметам світло-жовтий відтінок, свічки – оранжеве забарвлення.
  • Якщо умови освітлення змінюються, то вони впливають і на локальний колір предметів. 
  •  (локальний колір це – яблуко/зелене, помідор/червоний, апельсин/оранжевий, трава/зелена, баклажан/фіолетовий) найвиразніший при розсіяному світлі неба коли на дворі пасмурно. М’яке, рівномірне світло, похмурого дня, дає змогу визначити характер і особливості локального кольору предметів.
  • Якщо сонячне, місячне або штучне освітлення створює гаму наближених кольорів, то в світлий хмарний день найбільше проявляються колірні відношення локальних кольорів предметів. При цьому, чистий локальний колір найбільш помітний на освітлених поверхнях ( баклажан і помідор на білій скатертині). Уявили ? Ок ! Але в  тіні цей баклажан уже не  настільки фіолетовий, а помідор не настільки червоний. В тіні,  дані предмети, відображають на собі цілу низку рефлексів від сусідніх предметів (уявляємо той самий баклажан і помідор на білій скатертині але уже під деревом, куди менше потрапляє розсіяне денне світло). 
  •  
  • Перед початком роботи з’ясуй, яку силу світла і колір мають найсвітліші і найтемніші частини натури. Щоб це розуміти, корисно, малювати один і той самий мотив в різну пору року: влітку, восени, взимку, в різний час дня та при різних погодних умовах.
  • Якщо, наприклад, в написаних етюдах білий будинок або небо в сірий день будуть світліші ні ж в сонячний, а при вечірньому світлі будуть рівні денному світлі, це означає, що ще потрібно практикуватися і вчитися бачити загальний колірний і тоновий стан природи.
  • Щоб навчитися бачити найтонші зміни світла, серед великої кількості пейзажів, варто обирати найголовніші: 1) сонячне освітлення з безхмарним небом; 2) сонячне освітлення при хмарному небі; 3) освітлення на заході сонця; 4) сірий похмурий день; 5) сутінки.

    Поглянь на роботи профі своєї справи ! Усе описане вище, дуже круто відображене у пейзажах ! Чи не так ! 


  • Не забувай і про цілісність зображення !

ЯК НАМАЛЮВАТИ ПЕЙЗАЖ ФАРБАМИ !

КОЛЬОРОЗНАВСТВО ЦЕ ПРОСТО !

КОЛЬОРОЗНАВСТВО ЦЕ ПРОСТО ! Кольорознавство - це тема, яка викликає найбільше запитань на усіх наших курсах, що і яким кольором малювати,...

Як погода впливає на виявлення світла в пейзажах ?