пʼятниця, 1 березня 2019 р.

Сфера застосування фешн-ілюстрації.






  • Прообразами перших fashion-ілюстрацій можна вважати гравюри та офорти XVI століття, на яких зображені дами і кавалери, модники і модниці!  А ось сама fashion-ілюстрація з'являється в XIX ст. XIX - перша пол. XX ст. - вважається періодом розквіту модної ілюстрації. Активно підтримує fashion-ілюстраторів французький модельєр Поль Пуаре, працює з fashion-ілюстрацією і Коко Шанель. На початку ХХ ст. фоном для модної ілюстрації служили численні рослинні орнаменти, які в народі називали «шпинатом». Потім фон або зникає зовсім, або стає більш різноманітним.
  •  У першій пол. ХХ ст. до стилістики fashion-ілюстрації долучаються й відомі художники. Так в Vogue з'являються модні малюнки роботи Сальвадора Далі. А російському художнику Ерте в 1914 р. пропонують співпрацю відразу два модних журнали: Vogue і Harper's Bazaar. Кажуть, що Ерте вчинив цілком банально - щоб не мучитися проблемою вибору, він просто кинув монетку: «орел або решка». І доля у вигляді монетки вказала на Harper's Bazaar.
  • Fashion-ілюстрація процвітає, прикрашаючи обкладинки і сторінки модних журналів, аж до 30-их років ХХ ст. Саме в цей час її і починає витісняти фотографія.
  • Але новим подихом, невеликим відродженням, для fashion-ілюстрації стає творчість французького fashion-ілюстратора Рене Грюо. Грюо довгий час працює з Будинком Діор, для якого він оформляв каталоги, упаковки (духів) і навіть оголошення та запрошення. Рене Грюо працював з Діор і в 40-ті, і в 50-ті, і в 60-ті, і в 70-ті рр. Тому, можна сказати, що він значною мірою і вплинув на імідж Будинку Діор. Рене Грюо  у 60-ті рр. також співпрацював з Валентино. Його ілюстрації з'являлися в журналах Vogue і L'Officiel. Фактично в сер. ХХ ст. ілюстрації Грюо на деякий час панували над фотографією, але це був лише приємний короткочасний момент. Інтерес до fashion-ілюстрації на тривалий час занепав і прокинувся лише на поч. ХХI ст.
  •  На сьогодні фешн-ілюстратор - повноцінна професія. Талановитих художників з оригінальною подачею малюнка шукають рекламні агентства, будинки моди, бутіки і глянцеві журнали.
  • Робота фешн-ілюстратора полягає у створені  скетчів, начерків, малюнків, лукбуків, реклами, обкладинок в стилі fashion. Важливою рисою має бути помітність, яскравість, з акцентом на смислові деталі образу !

    Отже, що малюють фешн-ілюстратори?
  • • моделей в повний зріст;
  • • великі плани, особи;
  • • косметику і парфуми;
  • • аксесуари;
  • • сюжетні замальовки;
  • • візерунки, орнаменти, принти.
  • Одні художники роблять швидкісні замальовки на модних показах, інші готують ілюстрації для книг, журналів і онлайн-ресурсів.
  • Часто художники працюють разом з рекламними агентствами і оформляють сезонні кампанії брендів: постери, білборди, вітрини, стіни в магазинах. H&M використовує роботи фешн-ілюстраторів Алексіс Макензі і Лаури Лайне для принтів на футболках.
  • Окремий напрямок професії фешн-ілюстратора фэшн-паттерни. Це відмалювання принтів та орнаментів, які будуть використовуватися в нових лініях одягу.  
  • Як малювати ?
  • Справжній модний художник об'єднує в собі традиції і прогрес. Він повинен розбиратися в анатомії, історії стилю, одягу і малюнка, володіти сучасними інструментами і знати тенденції ринку.
  • У моди свої вимоги до пропорцій тіла - довгі ноги, тонка талія, незграбні пози !
  • Традиційно,  ілюстратори малюють на папері - для кожного матеріалу він буде різним. Найпоширеніші інструменти художників - туш, акрил, акварель, дизайнерські маркери. Вони дозволяють передати динаміку і яскравість картинки.
  • Якщо автор вважає за краще створювати або обробляти малюнки в електронному вигляді, то йому необхідно розбиратися в графічних редакторах, як мінімум в Adobe Photoshop і Adobe Illustrator.
  • Найчастіше ілюстратори комбінують обидва способи роботи - спочатку малюють ескіз вручну, а потім обробляють його в програмі.
  • Як стати фешн-ілюстратором ?
  • Візьміть аркуш паперу, олівець або маркер і спробуйте скопіювати малюнок, який вам подобається. Вийшло ідеально? Відмінно. Хочете краще? Тоді потрібно вчитися !
  •  
    Хайден Вільямс - один із найкрутіших фешн-ілюстраторів світу ! Його ілюстрації захоплюють та надихають !

       




       




середа, 27 лютого 2019 р.

Як погода впливає на передачу освітлення в пейзажах ?

  • Складні завдання вирішувати просто, коли знаєш що робити !
  • Отож, ти уже мабуть знаєш, що малювання з натури це не акварельну заливку робити і тому, потребує спеціальної теоретичної підготовки та певних практичних навиків. Але не усі народилися одразу багатими та знаменитими !))) Тому, читаємо далі !
  • Найважливішим пунктом пропуску у світ пейзажистів є передача освітлення при різних погодних умовах, часу доби, пори року )!
  •  – це результат взаємодії сили джерела світла 
  • Наприклад, в сіру, похмуру погоду колір трави, виглядає щільним,темним і мало насиченим, тоді як в сонячний день – яскравим і насиченим.
  • Із настанням сутінків, усі предмети темніють, послаблюється насиченість червоних, оранжевих та жовтих кольорів, в той час, як голубі і зелені, навпаки, звучать значно  інтенсивніше.
  • Етюди написані в різну пору дня і при різній погоді, мають відрізнятися один від одного по загальній  тональності і колориті. 
  • При виконанні етюду в сонячний день використовуємо світлий і яскравий діапазон палітри в повну силу. Ввечері або в похмурий день, колірні відношення, навпаки, будуємо на основі щільних і мало насичених фарб.
  • Ранкове сонце надає усім об’єктам пейзажу жовто-рожевий відтінок, денне сонце – золотистий, вечірнє – жовтогарячий та червоний.
  • При місячному світлі –усі предмети набувають синьо-зелених відтінків.
  • Штучне електричне освітлення – надає предметам світло-жовтий відтінок, свічки – оранжеве забарвлення.
  • Якщо умови освітлення змінюються, то вони впливають і на локальний колір предметів. 
  •  (локальний колір це – яблуко/зелене, помідор/червоний, апельсин/оранжевий, трава/зелена, баклажан/фіолетовий) найвиразніший при розсіяному світлі неба коли на дворі пасмурно. М’яке, рівномірне світло, похмурого дня, дає змогу визначити характер і особливості локального кольору предметів.
  • Якщо сонячне, місячне або штучне освітлення створює гаму наближених кольорів, то в світлий хмарний день найбільше проявляються колірні відношення локальних кольорів предметів. При цьому, чистий локальний колір найбільш помітний на освітлених поверхнях ( баклажан і помідор на білій скатертині). Уявили ? Ок ! Але в  тіні цей баклажан уже не  настільки фіолетовий, а помідор не настільки червоний. В тіні,  дані предмети, відображають на собі цілу низку рефлексів від сусідніх предметів (уявляємо той самий баклажан і помідор на білій скатертині але уже під деревом, куди менше потрапляє розсіяне денне світло). 
  •  
  • Перед початком роботи з’ясуй, яку силу світла і колір мають найсвітліші і найтемніші частини натури. Щоб це розуміти, корисно, малювати один і той самий мотив в різну пору року: влітку, восени, взимку, в різний час дня та при різних погодних умовах.
  • Якщо, наприклад, в написаних етюдах білий будинок або небо в сірий день будуть світліші ні ж в сонячний, а при вечірньому світлі будуть рівні денному світлі, це означає, що ще потрібно практикуватися і вчитися бачити загальний колірний і тоновий стан природи.
  • Щоб навчитися бачити найтонші зміни світла, серед великої кількості пейзажів, варто обирати найголовніші: 1) сонячне освітлення з безхмарним небом; 2) сонячне освітлення при хмарному небі; 3) освітлення на заході сонця; 4) сірий похмурий день; 5) сутінки.

    Поглянь на роботи профі своєї справи ! Усе описане вище, дуже круто відображене у пейзажах ! Чи не так ! 


  • Не забувай і про цілісність зображення !

понеділок, 25 лютого 2019 р.

Як передати основні колірні відношення в пейзажі з натури?

Одного чудового дня ! Нарешті коли з'явилася вільна хвилина, уся офісна робота зроблена, іспити здані,натхнення лоскоче руки, а голодний погляд шукає матеріали! Ми готові творити, малювати !!! Адже, в телефоні, чи на компі уже чекає 1001 рефренс !! А можливо ти вийшла поскечити в парк, чи на Площу Ринок.......
 О так ! Все готово ! І з чого ж розпочати ?
Ну звісно ! З цілісного, а не з деталей !
Отже, спочатку наносимо олівчиком, чи фарбами великі загальні форми, обриси предметів ! Примружуємо очі - і бачимо лише контури ! Ото і є - обриси предметів ! Їх спочатку і малюємо ! Побудова готова, переходимо до кольору !
Тут, знову і знову варто пам'ятати про цілісність ! Прокладаємо основні колірні відношення - тонові відмінності між основними обєктами пейзажу - небом, землею, водою, першим, другим і третім планами. Вірно взяті основні відношення полегшують подальшу роботу кольором, роботу над деталями. Вміння цілісно сприймати об'єкти пейзажу,  і знаходити основні колірні відношення - це найважливіша практична фішка, яка повинна працювати у творчості із самого початку ! Саме вона дає змогу в подальшому, вирішувати складні художні завдання.
Якщо, ти вирішила помалювати з натури, і детально розібратися що до чого  з тим світлом та узагальненням, то варто виконувати скетчі маленького формату 5/10 см.  Малюючи з натури, а це значно складніше ніж по рефренсах, порівнюємо найрізкіші тональні та  колірні відмінності. В першу чергу відношення переднього плану до дального. Далі, визначаємо найбільш світлі, інтенсивні і темні колірні плями. Проміжні по силі відтінки і кольори зрівнюються з ними.
 Самою світлою і сильною по кольору може бути освітлена сонцем зелена галявина, а самою темною падаюча тінь на передньому плані. Відтінки і кольори наступних планів - відповідно порівнюються з найтемнішими і найсвітлішими ! Усе просто ! Взявши на озброєння порівняння колірних відношень, легко виявити, що наприклад, похмурі важкі хмари все ж таки легші ні ж темні обєкти на землі.
   Обєктами для творчості спочатку можуть слугувати нескладні мотиви з закнутим простором (частини вуличок, будинів). Потім, можна ускладнити собі життя і вибрати пейзаж із відкитим простором, який має три плани.
  При роботі з плановістю потрібно памятати про повітряну перспективу, на вплив кольору неба, від якого усі елементи пейзажу змінюють свої відтінки, світлоту і насиченність кольору.



середа, 13 лютого 2019 р.

Як намалювати пейзаж фарбами !


       Весна наближається, а це означає, що ми можемо не боячись холоду виходити на короткочасні скетчі на свіжому повітрі. Ура ! Нарешті знову можна насолоджуватися безкінечною красою природи та її  багатогранністю.  
 Весняне сонячне світло та пробудження природи, створюють унікальну гармонію фарб і безумовно надихають на творчість !!!!
Отже, що потрібно знати, для того щоб швидко і без «косяків» намалювати крутий та ефективний скетч  з натури !!! Не з чужої роботи ! А саме з натури !

  • По-перше, освітлення в пейзажі дуже швидко змінюється і по силі, і по кольору. Пора року, наявність хмарності, снігу на поверхні землі, кут падіння променів світла (ранок, обід, вечір) і т.д. усе це впливає на світло.
    Наприклад опівдні в сонячну погоду освітлення приблизно у 100 раз сильніше ніж наприклад вранці чи ввечері. Тому, колірні співвідношення на етюдах повинні бути витримані в певному тоновому і колірному масштабі ))!
    При побудові тонових і колірних відношень сонячного дня – використовуємо світлі і яскраві фарби, для зображення – сірого похмурого дня – темні, щільні, мало насичені фарби.
  • По-друге, виконуючи скетч потрібно враховувати і загальну тональність, що створена силою освітлення !! Загальній тональність є домінуючою, тому саме з нею ми узгоджуємо світлоту і насиченість кольру всіх елементів ). 
  •  По-третє, кольори предметів змінюються від сили освітлення по трьох признаках:
    - вони робляться темнішими або світлішими;
    - менше або більше наченими;-  змінюють свій відтінок.
       Тому, приступаючи до роботи потрібно в першу чергу вирішити: якими по силі світла і кольору будуть найбільш світлі, темні і насичені плями.
  • Наприклад опівдні в сонячну погоду освітлення приблизно у 100 раз сильніше ніж наприклад вранці чи ввечері. Тому, колірні співвідношення на етюдах повинні бути витримані в певному тоновому і колірному масштабі ))!
  • При побудові тонових і колірних відношень сонячного дня – використовуємо світлі і яскраві фарби, для зображення – сірого похмурого дня – темні, щільні, мало насичені фарби.

  • В процесі роботи необхідно бачити предмети і об’єкти пейзажу усі відразу, одночасно тримати в полі зору перший, другий і третій плани. Потрібно бачити багато чисельні об’єкти пейзажу як один об’єкт, зображувати їх не по-одному, а разом, хоча вони розташовані на різних по глибині планах. Таке цілісне зорове сприйняття дає змогу вірно визначити перспективні розміри всіх частин пейзажу, їх колірні відношення на різних планах і досягнути цілісності зображення. Цілісність дає змогу уникнути таких недоліків – дрібність і надмірна яскравість якогось кольору, яка просто виривається з композиції. Такі моменти з’являються, при  сліпому копіюванні.
  • Також варто мати на увазі і колірну єдність. Наприклад, вранці домінують золотисто-рожеві відтінки, ввечері-жовто-оранжеві, а в похмурий день – нейтрально-сріблясті. В лісі усе пронизано теплим зеленуватими відтінками. При місячному світлі домінують сіро-голубі, зеленуваті кольори. Колір освітлення, охоплює усі предмети, утворюючи колірну єдність !                   

  •  На перших етапах творчості варто робити короткочасні етюди на передачу колірних відмінностей між основними об’єктами пейзажу (силуети будинків, узагальнена пляма неба,  узагальнена площина землі, одноманітна по кольору пляма дзеркальної поверхні річки. Від вміння бачити в натурі і знаходити на етюді відношення великих кольорових плям залежить успіх живописного зображення!
  •    Наносити великі кольорові плями  потрібно із врахуванням освітлення – загального тонового стану і колірної єдності і спорідненості кольорів. Виконання короткочасних етюдів одного і того ж мотиву при різних станах освітлення (день-вечір, сонячний і похмурий день) – дає змогу професійно створювати колірну палітру, передавати матеріальні і просторові якості, а також різні стани освітлення в пейзажі. ...

ЯК НАМАЛЮВАТИ ПЕЙЗАЖ ФАРБАМИ !

Сфера застосування фешн-ілюстрації.

Прообразами перших fashion-ілюстрацій можна вважати гравюри та офорти XVI століття, на яких зображені дами і кавалери, модники і...

Як погода впливає на виявлення світла в пейзажах ?